R.I.P

FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



http://www.dn.se/kultur-noje/musik/slipknots-basist-hittad-dod-1.1110895


Paul Gray!  jag kommer alltid minnas den dagen brorsan tog med mej på Slipknot min första konsert och min bästa!!  jag Älskar Slipknot du var en BRA basist! kan inte fatta att du är dööd!!  ÅHH tänk om jag aldrig får se Slipknot igen! :(    FAN!!    har velat skrika helvetes jävla skit hela dagen idag, men jag säger bara    FAAAAN!  INGEN KAN TA DIN PLATS IGEN!
Min dag rasade från 100 till 1 på en sekund, att man fick se du var död , nee det kan inte vara sant!! JAG som ville se dej igen !  Du och Shawn e det bäästa med Slipknot, sen finns du bara inte längre!! :(  tycker synd om din fru o barnet, och sedan ALLA FANS!!  ÅHHH irriterad att detta kan hända,  först Ronnie Dio sen Paul Gray!


men snart ett år sedan Micke försvann med, ska detta år alla försvinner eller? :( 


FAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ÄLSKAR SLIPKNOT NU OCH FÖR ALLTID,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0